Хмельничани у січні наростили борги за житлово-комунальні послуги

7 Березня 2015 19:35
patrol.lutsk.ua

patrol.lutsk.ua

Для стабільного функціонування житлово-комунального господарства міста та своєчасного надання послуг в умовах складної економічної ситуації в державі та обмежених можливостей місцевих бюджетів вирішального значення набуває сумлінне ставлення населення до оплати за отримані послуги.

За даними Головного управління статистики в Хмельницькій області заборгованість мешканців міста Хмельницького за житлово-комунальні послуги на кінець січня 2015 року становила 52,1 млн. грн., що на 14,0% більше, ніж на початок місяця. За централізоване опалення та гаряче водопостачання хмельничани заборгували 22,8 млн. грн. (на 28 % більше, ніж на початок року). Борг за утримання будинків і споруд та прибудинкових територій становить 11 млн. грн. (на 3,5% більше, ніж на 1 січня 2015 року). За централізоване водопостачання та водовідведення заборгували 8,1 млн. грн. (на 5,4% більше, ніж на початок року). За газопостачання хмельничани боргують 8,1 млн. грн. (на 7,4% більше, ніж на 01.01.2015 року). Борг за послуги з вивезення побутових відходів становить 1,9 млн. грн., що на 3,1% більше, ніж на 1 січня 2015 року. Середній термін заборгованості мешканців міста за всі послуги становив 1,2 місяця.
Рівень проплати за житлово-комунальні послуги за січень 2015 року становить 85,3%, (по області 87,6%), у тому числі за видами послуг: утримання будинків і споруд та прибудинкових територій – 94,4%; газопостачання – 94,2%; вивезення побутових відходів – 93,8%; централізоване водопостачання та водовідведення – 91,7%; централізоване опалення та гаряче водопостачання – 76,4%.
Упродовж січня 2015 року населенням міста Хмельницького сплачено за житлово-комунальні послуги, включаючи погашення боргів попередніх періодів, 37,1 млн. грн., що становить 85,3% від нарахованих сум за цей період.
Зважаючи на це, міська влада закликає хмельничан усвідомити, що від вчасності та повноти оплати за спожиті комунальні послуги багато в чому залежить якість та повнота надання цих послуг, якісна робота житлового господарства міста.