Олександр Федоренко: Проведення фіналу Ліги Чемпіонів на такому рівні – це серйозна антиреклама

25 Травня 2018 13:45

tsn.ua

Всього за два дні, в суботу 26 травня, київський стадіон НСК «Олімпійський» прийме фінал найпрестижнішого європейського футбольного турніру – Ліги Чемпіонів УЄФА. Захід ще не встиг відбутися, а вже став темою для численних скандалів і палких дискусій уболівальників і пересічних українців.

Кількаразове зростання цін в київських готелях і у ріелторів на оренду житла відлякав тисячі вже «обілечених» фанатів протиборчих команд, які взялися здавати свої тікети. Перекриття центральної вулиці столиці паралельно з ремонтом на головних магістралях занурило Київ в багатогодинні пробки і викликало повсюдне обурення жителів. А сумнівний вояж президента Федерації футболу України з Кубком Ліги Чемпіонів по вибіркових місцях країни з дюжиною сумнівних фотографій став об’єктом відвертих кепкувань.

Керівник київського осередку політичної партії Громадський рух «Рідна країна» Олександр Федоренко справедливо зазначає нездатність влади якісно проводити заходи такого рівня.

“По суті до такого дорогого заходу, як фінал Ліги Чемпіонів, ми виявилися не готові. Ніхто не вирішив питання з готелями, ціна за номер в яких підскочила в десятки разів. Мережа повниться карикатурами, в яких керівництву «Реала» доводиться продати Роналду, щоб розрахуватися за готель. Було перекрито багато доріг. В Європі необхідні для фан-зони конструкції збирають за день. У нас почали більш ніж за тиждень до заходу. У сухому залишку можна констатувати, що фінал Києву не приніс нічого, окрім незручностей.

Початкова ідея була хороша. Показати Європі, що в Україну можна їхати, відпочивати, незважаючи на війну на Донбасі. Але неадекватна поведінка з готелями, перекриття вулиць та інші незручності зробили зворотню справу.

Потрібно було зібрати представників готелів та підписати меморандум з владою, щоб уникнути колосального зростання цін і стимулювати приплив туристів. А тепер в результаті десятки тисяч людей не їдуть в столицю, і при цьому розповідають, що в нашій країні дикі ціни. Це серйозна антиреклама.

 В Європі таке неможливо. В європейських містах рахують кожну копійку – якщо немає економічного ефекту, за проведення заходу не беруться. У нас – суцільна бравада. Влада намагається піаритися на футболі. Можна резюмувати, що після проведення Євробачення-2017 у Києві рік тому влада висновків не зробила», – підкреслив Олександр Федоренко.
Джерело: ridna.in.ua