Чому помирають люди: вчені зробили відкриття

15 Серпня 2018 14:41

Одну з основних ролей у старінні відіграють гени, що кодують білки, які беруть участь у процесі аутофагії

Вчені Ланкастерського університету, Університетського коледжу Лондона і Коледжу Квін Мері, зробили відкриття, яке перевертає попередні уявлення про причини смерті. Як виявилося, люди старіють та вмирають не через зношування організму, а через порушення процесу переробки клітинами власних компонентів, який зветься аутофагією.

Науковці відкрили наявність генів, які запускають процеси старіння у круглих черв’яків. На думку вчених подібний механізм діє і в людському організмі, повідомляє НАРОДНА ПРАВДА із посиланням на EurekAlert!.

Вчені встановили, що біологічні процеси, які є нормою для молодого організму, продовжуються й у зрілому віці, порушуючи гомеостаз організму. Це призводить до деменції, раку, порушень серцево-судинної системи та хронічної обструктивної хвороби легень.

На основі аналізу ознак старіння у нематод Caenorhabditis elegans, лабораторні штами якого живуть 2-3 тижні, науковці дійшли висновку, що одну з основних ролей відіграють гени, що кодують білки, які беруть участь у процесі аутофагії.

Нагадаємо, раніше ми розповідали, що на появу ранніх зморшок впливає не тільки стрес і погана екологія, але і продукти які містять глютен.

Нагадаємо також, єгипетські вчені з Каїрського університету дійшли висновку, що занадто часте користування мобільним телефоном може спровокувати передчасне старіння.

Разом із тим, існують продукти, здатні пригальмувати процес старіння. До них відносяться зелений часник, кріп та петрушка.

Джерело: /narodna-pravda.ua