Малопомітні, на перший погляд, жести й звички, які можуть вплинути на перше враження про вас

19 Лютого 2020 10:14

Дуже незначні деталі, за якими люди судять про нас.

Ми витрачаємо багато часу й енергії на те, щоб тримати себе у формі, вибрати відповідний одяг і макіяж і створити певний образ. Однак якась дрібна деталь, така як ваше рукостискання, може розповісти про вас зовсім іншу історію.

Зоровий контакт

Підтримання візуального контакту з людиною допомагає викликати довіру і показує щирий інтерес. Уникання зорового контакту може створити відчуття відкидання і тривоги.

Деякі люди уникають зорового контакту, якщо не знайомі з вами. Це може бути пов’язано з сором’язливістю, і це також може сигналізувати про низьку самооцінку, або зарозумілості.

У будь-якому випадку приховуючи погляд, ви посилаєте сигнал про недружність або неприступність.

Посмішка

Хоча ви не можете цілий день посміхатися, швидкоплинна усмішка або, принаймні, нейтральний вираз обличчя, коли ви зустрічаєте інших людей, говорить про позитивне ставлення.

Якщо ви хочете справити хороше перше враження, посміхайтеся людині, яку ви в перший раз зустріли, навіть якщо зайняті або у вас щось інше на думці.

Колір, який ви носите

Якщо ви схильні носити одяг яскравих кольорів, такі як яскраво-рожевий, бірюзовий або бордовий, то це є ознакою або сміливої натури, або бажання жити більш насиченим життям.

Яскраві кольори в одязі привертають увагу і допомагають іншим помітити й наблизитися до вас. Також це може бути жагою самовираження.

Кремові й нейтральні кольори, навпаки говорять про потреби в спокої, розслабленні й небажання виділятися. Люди, які легко перезбуджуються часто прагнуть заспокоїтися, вибираючи спокійні кольори.

Врівноважені натури, як правило, вибирають земляні відтінки.

Ваше ставлення до обслуговчого персоналу

Поблажливе або зверхнє ставлення до офіціантів, прибиральників і таксистів показує справжню натуру людини — зарозумілість, претензійність і впевненість, що вам щось винні.

Люди, які шанобливо та уважно відносяться до обслуговчого персоналу, демонструють вміння співпереживати й доброзичливість. Це один з найбільш точних показників того, ким є людина. Легко бути дружелюбним з тим, в кому ви особисто зацікавлені, наприклад, з клієнтами чи потенційними партнерами. Набагато більше можна сказати, подивившись, як ви ставитеся до людей, у яких не зацікавлені.

Ваша прихильність до телефону

Коли хтось постійно перевіряє свій телефон у вашій присутності, це демонструє, що людина знаходиться не повністю з вами. Це посилає сигнал про те, що неживий предмет набагато цікавіше і заслуговує більшої уваги, ніж інша людина. Ви можете показати свою увагу, заздалегідь попередивши, наприклад: “Вибачте мені, у мене термінова справа, мені можуть зателефонувати або написати повідомлення. Це займе трохи часу, а потім я буду повністю у вашому розпорядженні”.

Нервові звички

Звичка гризти нігті, накручувати волосся, колупати шкіру, як правило, вказує на те, що ви нервуєте, перевантажені або не впевнені в собі.

Також нервові звички можуть говорити про прагнення до перфекціонізму. Перфекціоністи часто вдаються до нервових звичок, коли засмучені або їм нудно.

Звичка запізнюватися

Хронічні запізнення можуть бути ознакою відсутності поваги або інтересу, але не завжди.

Дослідження показало, що звичка запізнюватися типова для людей, які схильні робити кілька справ одночасно, або відносяться до так званих особистостей типу Б, для яких властива безтурботність і схильність відкладати справи на потім.

Такі люди часто сприймають час в більш уповільненому ритмі, тому краще всього не судити людину за запізнення, а запитати, що стало причиною.

Уміння чи невміння слухати

Ми судимо людей по тому, як уважно вони нас слухають. Коли ми відчуваємо, що нас не слухають, ми відчуваємо себе непотрібними, недооціненими та сприймаємо співрозмовника, як холодного і зарозумілого.

Слухач може свідомо або несвідомо посилати такі негативні візуальні сигнали, як відсутність зорового контакту, закриті пози, відсутність кивків. І навпаки, вас сприймають як більш дружнього, коли ви підтримуєте зоровий контакт, нахиляєтеся в бік співрозмовника, час від часу коментуєте, щоб показати, що ви приділяєте увагу.

Джерело: ukr.media