Свобода слова за гроші і засилля політичної «джинси» – особливість нинішньої виборчої кампанії

15 Вересня 2014 19:54
tomenko.ua

tomenko.ua

Про це Голова парламентського Комітету з питань свободи слова та інформації, радник Президента Микола Томенко сказав сьогодні під час прес-конференції в «Укрінформі».

Він зауважив, що, фактично, парламентська виборча кампанія стартувала сьогодні – за 40 днів до виборів. 15 вересня, згідно з календарним планом, розміщеним на сайті ЦВК, закінчується термін висунення кандидатів у народні депутати України від політичних партій, а також ЦВК має поінформувати про інформаційне забезпечення виборчої кампанії.

Говорячи про особливості висвітлення цієї кампанії засобами масової інформації, Микола Томенко зауважив, що її головною відмінністю є те, що в медіа не буде традиційної для часів президентства В. Януковича проблеми максимального представлення позиції влади і мінімального – опозиції, тим більше – радикальної.

«Сьогодні навпаки: ЗМІ борються за будь-кого, хто платить гроші, і готові розмістити інформацію на будь-яких умовах, в тому числі навіть, порушуючи чинне законодавство. Економічна, або рекламна бідність (адже, як відомо, рекламні надходження у медіа нині суттєво знизились), провокує до того, що ЗМІ розміщують не лише рекламу, а й так звану політичну «джинсу», жодним чином не позначаючи її як політичну рекламу», – зауважив Микола Томенко.

На його переконання, така «свобода слова за гроші» є так само небезпечною, оскільки формує фальшивий (когось – героїчний, а когось – казковий) образ тих чи інших політичних партій.

Микола Томенко закликав ЗМІ при всьому розумінні того, що вони знаходяться у непростій соціально-економічній ситуації, не забувати про суспільну відповідальність перед виборами та необхідність виконувати норми чинного законодавства.