Новий громадський транспорт на маршрутах міста може з’явитись вже до кінця цього року. Наразі провели тендер на придбання транспортних засобів. Конкурсна комісія обирає між двома компаніями-виробниками.
Тендер виграла компанія «Богдан Моторс», яка є одним із основних операторів автомобільного ринку України. Вона запропонувала за новеньких «рогатих» суму у 8 мільйонів 265 тисяч гривень. Однак, як запевняє директор КП «Електротранс» Віктор Паламарчук, банківську заставу вони внесли пізніше на один день.
– Інша компанія зі столиці ТОВ «УкрПасТех», яка пропонує суму у 9 мільйонів гривень, вирішила подати скаргу до Антимонопольного комітету. Зрозуміло, що кожен хоче продати свій тролейбус. І якби не було цієї скарги, то вже зараз у нас були б нові тролейбуси, – каже “ВСІМ” Віктор Паламарчук.
До кінця наступного місяця комітет розгляне це питання і тоді стане відомо, у кого «Електротранс» придбає тролейбуси і за якою ціною.
Окрім цього, до кінця поточного року у Хмельницькому може з’явитись нова тролейбусна лінія. Маршрут вестиме початок від вулиці Толстого (біля Кам’янецького переїзду) в напрямку до вулиці Івана Франка, по Красовського, Чорновола і до перехрестя вулиці Трудової. З відповідною скаргою звернулися мешканці цих вулиць. Підрахували, що вартість такого проекту може коштувати в межах 180 мільйонів гривень.
– Ми розуміємо, що це задоволення коштуватиме нам величезних грошей. На цю пропозицію відгукнувся німецький державний банк, який фактично готовий інвестувати кошти в модернізацію і побудову нових тролейбусних ліній, – розказує «ВСІМ» директор комунального підприємства. – Найперше, що для цього потрібно, – це побудувати понад три кілометри контактної мережі, трансформаторну тягову підстанцію. В цю суму також входить модернізація підстанцій і купівля нових тролейбусів.
Наразі вирішується питання, під який відсоток і на скільки років німці готові інвестувати свої гроші. Терміни, про які йде мова, – 2027 рік від 3 до 6%. За словами директора комунального підприємства, питання лише в тому, чи готове місто взяти на себе таке навантаження, аби згодом виплатити ці гроші і реалізувати проект. Попереду – переговори німецьких інвесторів із місцевої владою. До кінця року питання вирішать остаточно.