Галина МЕЛЬНИК
Тепер там реєструватимуть право власності на нерухоме майно і видаватимуть довідку про наявність земельних угідь.
Сьогодні, 15 липня, рішенням 51-ї сесії Хмельницької міської ради перелік послуг місцевого Центру надання адміністративних послуг (далі – ЦНАП) поповнили двома десятками нових. Тепер там можна буде оформити та отримати паспорт громадянина України, реєструвати місце проживання особи, окрім того, отримати довідки, витяги, скасувати записи та внести зміни до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
Усього в переліку було 170 адмінпослуг, тепер список збільшили до 190. За відповідне рішення проголосували 39 депутатів. «Перелік послуг збільшується, у нас є проблема з приміщенням. Зараз розглядаємо можливість розширення», – зауважив в.о. міського голови Костянтин Чернилевський.
Нагадаємо, ЦНАП Хмельницької міської ради (вул. Свободи, 16) надає послуги з питань: торгівлі, комунального майна, житлово-комунального господарства, транспорту та пасажирських перевезень, будівництва та земельних відносин, зовнішньої реклами, обліку та розподілу житлової площі, екології та благоустрою міста, опіки та піклування, культури та туризму, охорони здоров’я.