Політична реклама завжди дратує, а дратує подвійно, коли її багато і коли вона неадекватна. І перше, і друге характерне для нинішньої рекламної кампанії колишніх соратників Януковича, вважає народний депутат Микола Томенко.
Говорячи про рекламу друзів Януковича і уряду Азарова у вигнанні (тобто, у Москві), він зауважив, що свідомо розділяє їх на два угрупування, бо, власне, так воно й було: молода, так би мовити, «синівська команда» Януковича та «стара гвардія» на чолі з Азаровим. «Хоча, суттєвої різниці між ними за результатами роботи та ідеологією не було ніколи», – вважає М. Томенко.
Він звернув увагу на те, що сьогодні найактивніше (принаймні, з огляду на кількість ТВ-реклами) стартували два колишніх «регіоналівських» проекти: «Опозиційний блок» і «Відродження».
Говорячи про змістовну складову цієї реклами, Микола Томенко зазначив, що найбільший спротив викликає чергове використання дітей у партійній пропаганді – так би мовити, «політична педофілія».
«Це, певно, «генетична» ознака команди Януковича, бо кілька років тому так звані губернатори від Януковича Присяжнюк і Тулуб постійно розміщували на зовнішній рекламі себе в оточенні дітей. Прикро, що у парламенті не підтримали мої поправки до закону про рекламу, якими пропонувалося заборонити використання зображення дітей у партійній рекламі… Однак, якщо закон звільняє від відповідальності за «політичну педофілію», то норми моралі, людяності і гідності ще ніхто не скасовував в нашій країні», – зауважує Томенко.
Також він звертає увагу на «Опозиційний блок» і біатлон. «В одному з роликів ОП – спадкоємця ПР вмонтоване відео тренування молодих біатлоністів і передвиборчий лозунг про турботу за спорт. Якщо коротко від мене як від почесного президента Федерації біатлону України, то ОП має сьогодні таке ж відношення до біатлону, як я до сумо!», – коментує М. Томенко.
«І надзвичайно потішив ролик до Дня незалежності з Фірташем, який затесався, точніше, зафотошопувався в ряди український трудящих. Таке враження, що він десь відбуває «строк на хімії»… Словом, нинішня партійна реклама б’є рекорди неадекватності. Але грошей жаль. Краще б ці рекламні кошти на дитячий спорт, освіту, культуру чи охорону здоров’я залучили… Можна й на біатлон», – зазначає Микола Томенко.