У наших сусідів на Рівненщині, з вересня 2015 вночі курсує лише один черговий тролейбус. У міській раді не приховують, що рейс збитковий і їх орієнтовна вартість для тролейбусного управління за місяць становить 37 тис. грн. Проте міська влада наголошує, що це соціальна послуга, і вона у Рівному буде, а збитки гаситимуть із бюджету міста. Ціна на проїзд, як і у світлу пору доби становить 1,50 гривень.
Магістральними вулицями нічної Вінниці вже досить давно їздить одна єдина маршрутка №25Н «Вишенька – Залізничний вокзал». Вартість проїзду у нічному транспорті Вінниці — 4 гривні.
Проби запустити нічний громадський транспорт у Тернополі виявилися не зовсім вдалими. Напередодні нового року у “Файному місті” два нічні тролейбуси почали курсувати у тестовому режимі. Та вже 15 січня на офіційному сайті КП «Тернопільелектротранс» повідомили, що їх зняли з маршруту, оскільки вони збиткові і, врешті решт, не знайшли свого пасажира. Хоча й нічними їх важко назвати, оскільки працювали вони лише до 1.00, а не як планують у Хмельницькому до 6.00 ранку.
Не їздить нічний громадський транспорт й у Франківську та Житомирі. Не знайшла підтримки ідея запровадження перевезення пасажирів маршрутками у нічний час і в Луцьку.
У Чернівцях пропозиція про нічні маршрути поки тільки “висить” у формі петиції на сайті міської ради.
А ось у столиці, міська рада вже не тільки розглянула, але й ухвалила електронну петицію киян щодо запуску нічого транспорту. Та з’являться вони у Києві лише з березня. Курсуватимуть у чотирьох напрямках з 23.00 до 6 ранку. Ціну проїзду має встановити сам перевізник і узгодити її з міською владою. Хмельничанам же, поки залишається чекати 1 лютого і сподіватися, що наш нічний громадський транспорт не спіткає доля тернопільського.
Наталя ГУМЕНЮК.