Хмельницькі газовики пояснили, що то за заяви вони надіслали абонентам і, що з ними робити

28 Січня 2016 17:59
Олександра Панькевич каже, що заповнені заяви-приєднання, які отримали споживачі, можна виправити

Олександра Панькевич каже, що заповнені заяви-приєднання, які отримали споживачі, можна виправити. Фото: автора

Виявляється, із вже заповненими договорами можна не погодитися.
У січні чимало споживачів природного газу на Хмельниччині вже отримали не лише рахунки за грудень, а й «Заяву-приєднання до умов договору постачання природного газу побутовим споживачам». Та не всі, ймовірно, зрозуміли, що це таке і з чим «його їсти». Адже в такому договорі, фактично, потрібно лише поставити свій підпис, погодившись на все те, що там написано. Принаймні, так все виглядає.

«Процедуру укладання договорів на постачання газу спрощено, – вважає директор ТОВ «Хмельницькгаз збут» Олександра Панькевич. – Абонентам тепер не потрібно йти до нас та стояти в чергах. Тому в січні ми разом із квитанціями розіслали заяву-приєднання, яка вже заповнена персоніфікованими даними споживача».

Та, що цікаво, заповнена ця заява не лише даними абонента, а й відповідями, під якими просто слід поставити свій підпис! «Цю заяву треба підписати та передати нам зручним для споживача способом, – продовжує Олександра Панькевич. – Договір є публічним, а тому, якщо споживач використовує газ, він автоматично погоджується з умовами угоди та є нашим споживачем. Тобто, якщо споживач не поверне нам заяву-приєднання, але зробить оплату, то він автоматично стане нашим споживачем».

На сайті «Хмельницькгаз збуту» будь-хто може знайти цю заяву-приєднання, роздрукувати, підписати та відправити газовикам. Цікаво й те, що вона дещо різниться від тієї заяви, яку компанія надіслала поштою подолянам.

Ось так виглядає заява-приєднання на сайті газовиків.

Як бачимо, в заяві, яка розміщення на сайті «Хмельницькгаз збуту», кожен має право вибору: за якими даними розраховуватися за газ та в якій спосіб – виставлений рахунок чи заповнюючи власноруч показники в відповідній абонентській книжці. Та чомусь споживачам надіслали заяви-приєднання дещо не такі – вже з обраними відповідями!

Натомість хмельничанам поштою надіслали заяви-приєднання вже з заповненими відповідями.

Чому так сталося? Директор ТОВ «Хмельницькгаз збут» каже, що це приклад. А тому споживач може ці відповіді перекреслити та написати свої. Для чого такий «приклад» зробили – пояснити не змогли. Але погодилися з жартом: «Хотіли, як краще, а вийшло, як завжди». Утім, є ще одне «але». Людина, яка отримала таку вже заповнену заяву і заплатила за газ (відповідно, це означає, що і погодилася на умови договору), може змінити відповіді в цій заяві. «Потрібно викреслити запропонований варіант відповіді, написати свій та обов’язково передати цю заяву в абонентській відділ, – каже заступник голови правління ПАТ «Хмельницькгаз» Віталій Рейда. – Ми тоді врахуємо ці зміни».