Злітно-посадкова смуга хмельницького аеропорту непридатна до експлуатації, а усунення дефектів практично неможливе – фахівець

29 Березня 2016 16:51

Злітно-посадкова смуга “Аеропорту Хмельницький”, яка має 2,2 км довжини і 42 м ширини, непридатна до експлуатації.

Про це зазначено у статті “Аеропорт з обрізаними крилами”, яка вийшла на “Незалежному громадському порталі”.

“Згідно державних будівельних норм технічний стан злітно-посадкової смуги “Аеропорт Хмельницький” визначається як “непридатний до нормальної експлуатації” в зв’язку з виявленими дефектами. При цьому, усунення виявлених дефектів практично неможливе. За даних обставин реальним може бути нейтралізація негативного впливу виявлених дефектів на умови експлуатації злітно-посадкової смуги при необхідності збільшення постійного контролю за станом злітно-посадкової смуги та виконанням відповідних ремонтних робіт в перспективі”, -зазначив в експертному висновку головний конструктор хмельницького філіалу державного науково-дослідного інституту “НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ” А.Антонюк.

Після неповного виконання будівельни робіт у 2013 році на злітно-посадковій смузі утворилася низка вирв. Одиничні вибоїни підрядна організація ТОВ “СТКбуд” тоді встигла залатати, однак їх нинішній стан потребує повторного ремонту.

Фото Віталія Тараненка

Фото Віталія Тараненка

За підрахунками керівника державного підприємства «Хмельницька обласна служба єдиного замовника» Андрія Колесніка, фірма якого виступала замовником цих робіт, завершення ремонту злітно-посадкової смуги при теперішній економічній ситуації затягне близько 2 млн. грн.

Як відомо, ДП «Хмельницька обласна служба єдиного замовника» за результатами тендера 8 жовтня 2013 року уклала угоду з ТОВ “СТКбуд” (Хмельницький) на поточний ремонт аеродрому КП «Аеропорт Хмельницький» вартістю 980 тис. грн.

Планувалося розібрати старе цементно-бетонне покриття і влаштувати нове, залити гарячий шар асфальтобетону, зрізати і викорчувати чагарники, встановити огорожу по периметру з металу і залізобетонних стовпів.

Загалом, ремонті роботи не вдалося виконати, бо казначейські рахунки показували нулі.