Підприємство, зокрема заклало у плані по капинвестиціях підвищення в 2017 році тарифів на вантажоперевезення на 25%, на пасажирські перевезення – на 35%, що, як пояснив Пашкевич, враховує не лише зростання витрат внаслідок ослаблення курсу гривні, інфляції, але і зростаючий попит на залізничні перевезення.
Він зазначив, що необхідне схвалення урядом плану підвищення тарифів на вантажоперевезення.
У разі несхвалення Кабміном плану підвищення тарифів Укрзалізниця може переглянути програму капінвестицій, в тому числі, розділити її на дві частини і виконати другу в 2018 році. Разом з тим, як зазначив Пашкевич, такий результат є небажаним.
“Як відомо, в Україні виник дефіцит рухомого складу для транспортування зернових. Згідно з нашим дослідженням, проведеним спільно з Світовим банком, виробництво зернових зростає щорічно збільшуватиметься в наступні роки. Ми хотіли б модернізувати частину рухомого складу, а також придбати новий. Але ми не можемо цього зробити без підвищення тарифів”, – пояснив він.
Укрзалізниця в 2017 році має намір збільшити обсяг капітальних інвестицій в 2,4 рази – до 27,4 млрд грн з 11,2 млрд грн, запланованих за підсумками 2016 року.
46% коштів Укрзалізниця планує спрямувати на придбання основних засобів, 33% – на капітальне будівництво (переважно на модернізацію електромереж), 19% – на модернізацію рухомого складу, 2% – на інші потреби.
Зазначені капітальні інвестиції передбачається на 66% профінансувати за рахунок власних коштів, на 33% – за рахунок залучення нових кредитів, на 1% – за кошти інвесторів.