Оновлений сервісний центр МВС у Хмельницькому – зручність і комфорт громадян, чи чергова показуха? Час покаже…

30 Травня 2017 17:33
Спеціально на відкриття центру приїхав Міністр МВС Арсен Аваков та головний представник команди реформ, керівник Головного сервісного центру, Владислав Криклій. Пріоритети роботи центру – зручність і комфорт громадян, сучасні технології, відкритий простір, клієнтоорієнтовані співробітники. До речі, це вже 17 сервісний центр МВС, який відкрився в Україні, а до кінця року їх має бути не менше 50.

DSC03123

DSC03134Комфортний  і якісний сервіс відтепер став  доступний і жителям  Хмельницького. Оновлений СЦ прийшов на зміну колишньому МРЕВ і тепер тут можна  швидко і надійно отримати ряд адміністративних послуг.  Серед основних функцій і послуг:  видача водійських посвідчень, реєстрація та перереєстрація транспортних засобів, видача і зберігання номерних знаків, а також оформлення дозволу на перевезення небезпечних вантажів.  Нещодавно до основних функцій СЦ додали і видачу довідок  про несудимість.

основне

Оновлений центр оснащений найсучаснішою інформаційною системою та комунікативним обладнанням,  планшетом для оцінки якості надання послуг.  Тут людина не повинна займати кілька черг – існує тільки одна – електронна. Біля  кожного оператора висить  електронне  табло,  де висвічується номер клієнта. Тут же на поверсі – відділення банку. Платити за послуги можна як готівкою, так і безготівково.

DSC03110

Крім цього, на базі сервісного центру функціонує клас для складання іспитів на право керування автомобілем . Для того, щоб  уникнути різних корупційних ризиків, зовсім скоро тут обіцяють встановити камери відеоспостереження.

DSC03164

-Оновлений сервісний центр перевершив всі мої сподівання, – сказав керівник Головного сервісного центру МВС Владислав Криклій. – І кожен наступний центр буде ще комфортніший, ще зручніший,  все буде зроблено для того, аби громадяни були  задоволені  і не сприймали його як колишню “МРЕВівську послугу”. В кожному центрі є своя специфіка в плані дизайну, тут ми мали нагоду і честь попрацювати з дуже видатною дизайнеркою – Анною Сарвірою. Вона входить в 100 найвидатніших ілюстраторів  Європи та світу. Ми змогли реалізувати спільний проект,результати  якого ви можете побачити на стінах цього  сервісного центру.

DSC03116

DSC03117

Для самих найменших відвідувачів у приміщенні  створений затишний і різнобарвний дитячий куточок з різними іграшками і усім необхідним для дитячого дозвілля.

Головний  принцип роботи– все максимально прозоро. Тут немає безлічі стін і закритих віконець в касі. До речі, навіть кабінет начальника  знаходиться тут же, за скляними дверима і кожен відвідувач може бачити, що там відбувається.

DSC03182

-Можна скільки завгодно говорити про реформи, але  самі реформи нікому не потрібні, – зазначив Міністр внутрішніх справ Арсен Аваков . – Адже кожному з нас потрібний результат, а не розмови про реформи.  Якщо раніше людина, яка прийшла в МРЕО витрачала бачато часу, а тепер приходить і їй зручно оформити ті самі документи за пів години, за дві години, то це те, заради чого ми ці реформи проводимо.  Всі бачать логотип сервісних центрів із  трьома зеленими крапками. Це не три зелених крапки, це три зелених кольори світлофора. І якщо, не дай Боже, десь у нас з’явиться червоний або навіть жовтий колір – щось піде не так, у нас передбачений зворотній зв’язок. І я дуже хочу, щоб цим користувались. Якщо ви побачили, що якісь дії відбуваються не правильно, ми закликаємо людей не соромитися і давати сигнал.

DSC03145DSC03146

DSC03148

Крім того, Міністр започаткував  нову традицію буккросингу, а це ще один своєрідний  елемент поваги і комплімент громаді. Тепер кожен із відвідувачів може  приємно  скоротити час очікування, читаючи цікаву книгу, або навіть забрати її з собою “в мандри”. В свою чергу кожен клієнт може принести сюди свою книгу і залишити її тут, аби інші прочитавши її, продовжували благородну справу.

DSC03114

У центрі працюють як працівники з досвідом, так і нові кадри, яких відбирали  за результатами  жорсткого конкурсу: 4-тижневого стажування, практичних навиків та спеціального іспиту. Таких – трохи менше половини.  У всіх  різна мотивація. Але багато з них прийшли  сюди, щоб докласти власних  зусиль та  змінити країну на краще. Наприклад, адміністротор  Денис  раніше працював юристом у лікарні, але потім вирішив  спробувати себе у  новій сфері.

222

333

-Робота цікава і  водночас емоційно напружена, адже в день доводиться видавати до 50 довідок, – каже працівник СЦ  Денис Ковальчук, який успішно пройшов стажування та вже чотири місяці працює на новій посаді. –  Люди приходять різні,  деякі звертаються по справі, а декому потрібно просто виговоритись. Але не зважаючи на різні моменти, кожна людина для мене – особистість, і усіх я обслуговую на рівних умовах, адже головне у нашій роботі  – сервіс, який орієнтований на клієнта. Тому я люблю свою роботу, адже у нас гарний колектив, умови праці та, як на мене, гідна зарплатня.

DSC03097

Новий сервісний центр МВС у Хмельницькому працює за адресою вул. Західно-Окружна, 11/1.  Громадян тут обслуговуватимуть з вівторка по суботу без обідніх перерв. Понеділок та неділя – вихідні дні.

 

DSC03099DSC03108DSC03115DSC03130

Джерело: www.marichkanews.com