В обласному центрі завершився конкурс з визначення розробника бренду та брендбуку Хмельницького. Як повідомляють у міськраді, переможцем за рішенням оргкомітету та інтернет-опитуванням мешканців міста Хмельницького стала робота хмельничан Іванова Павла та Лисюка Олексія. З ними укладуть договір.
«З-поміж 23 конкурсних робіт на першому етапі конкурсу члени оргкомітету шляхом голосування за визначеними критеріями оцінювання обрали три конкурсні роботи, які і було виставлено на інтернет-голосування. Опитування проходило з 10 по 19 лютого 2018 року тут. Авторизація респондентів відбувалась за facebook або gmail аккаунтами», – йдеться у повідомленні.
Найбільше голосів – 1345 отримала робота двох хмельничан Іванова Павла та Лисюка Олексія, на другому місці з результатом 1195 – робота вінницького дизайнера «Серце поділля»Каплюка Максима та 880 голосів за роботу «Зростаючи разом» Приймича Павла зі Львова. Усі троє фіналістів отримають премії по 5000 грн.