Є сумніви у тому, що вони діють? Тоді апробуйте їх одразу.
Як писав Джим Батчер, людський розум є не логічним і не послідовним. Якщо чесно, наш розум — та ж сама божевільня.
Втім, ми цілком можемо спинити хаос, який панує в пізнанні, собі на користь.
Нижче можна ознайомитися з 10 психологічними фокусами, які допоможуть отримати те, що бажаєте:
Якщо ви хочете завоювати довіру людини, попросіть її про невелику послугу
Більшість людей, взагалі-то, доброзичливі, і навряд чи відмовлять у проханні, навіть якщо трохи вас недолюблюють. Якщо вони починають виконувати прохання, це налаштовує їх на співпрацю і дає можливість вбачати у вашій особі члена команди.
Після цього їх можна просити і про щось більш значне. Імовірність відмови у цій ситуації буде набагато меншою, ніж якби ви попросили про це відразу.
Якщо вам потрібно пройти кудись, а навколо люди — дивіться, на те місце, куди вам треба потрапити
Люди, зовсім не зважаючи на це, заглядають в очі тим, хто знаходиться поруч, щоб прокласти власний шлях, і ні на кого не наштовхнутися. Якщо ви будете дивитися в напрямку місця призначення, вони так само мимоволі будуть розступатися, звільняючи дорогу.
Якщо хочете, щоб хтось допоміг вам донести щось, віддайте цей предмет співрозмовнику під час розмови
Більшість людей під час розмови звертають більше уваги на слова, ніж на дії співрозмовника. Якщо ви під час захопленого діалогу дасте їм якийсь предмет, вони візьмуть цей предмет практично інстинктивно. Після цього вам потрібно лише піти в потрібному напрямку, не припиняючи розмови.
Навіть якщо це їх надовго відволіче, вони з більшою ймовірністю допоможуть вам, ніж стануть переривати посеред фрази лише для того, щоб віддати отримане назад.
Якщо вам хочеться дізнатися, чи спостерігає хтось за вами, позіхніть
Якщо ця людина дійсно дивиться на вас, вона одразу позіхне у відповідь, мимоволі копіюючи ваші дії.
Якщо хочете спонукати людину до певного рішення, дайте їй зробити вибір у межах бажаного
Наприклад, замість того, щоб питати: «Хочеш, я приготую на гарнір овочі?», скажіть: «Що б тобі хотілося на вечерю — моркву чи капусту?». Це дасть вашому співрозмовнику почуття контролю над ситуацією і створить враження, що це рішення було прийнято виключно ним. Хоча насправді він діяв виключно в окреслених вами кордонах.
Якщо хочете, щоб співрозмовник вирішив, що ви прекрасний слухач, переказуйте йому його ж слова
Будьте обережні з цією тактикою. Не варто повторювати слова співрозмовника дослівно, інакше він може подумати, що ви знущаєтесь з нього.
Якщо у вашій голові «засіла» якась пісенька, співайте її від початку до кінця
Виявляється, викинути з голови якусь пісню набагато важче, якщо наш мозок вважає, що ми залишаємо її незакінченою.
Якщо ви хочете, щоб хтось погодився з вашою думкою, кивайте під час її пояснення
Швидше за все, ваші слухачі рано чи пізно почнуть мимоволі вас копіювати. Оскільки вони вже кивали, слухаючи вас, це викличе в них прагнення погодитися з вашою думкою. Крім того, короткі кивки є ознакою людини, якій можна довіряти, а також вашої впевненості у викладеній думці. Також уникайте хитання головою з боку в бік
Якщо хочете справити хороше враження на нову людину, зігрійте руки перед тим, як їй потиснути руку
Потиск теплої руки заспокоює, а холодні руки насторожують і викликають дискомфорт.
Якщо хочете, щоб люди повірили в цінність ваших порад, скажіть, що вас навчила цього мама/батько/бабуся
Люди ставляться з великою повагою до порад, отриманими від людей старшого віку, особливо якщо ви говорите про них, як про людей, гідних поваги.