Уряд і МОН роблять все, щоб переконати освітян у правильності своїх пропозицій щодо чергової порції експериментів у галузі освіти і науки. В контексті бюджетної дискусії як фантастичне досягнення подається можливе 9 відсоткове підвищення зарплат та доплати за престижність праці.
Натомість, робиться все, щоб дискредитувати старше покоління освітян і так звані малокомплектні школи та врятувати освіту геніальним планом:
спочатку радикально скорити кількість шкіл та вишів, а отже і педагогів та викладачів, а потім підвищити фінансування тим, хто залишаться на роботі.
Нагадаю, що в поданій Урядом і ухваленій ВР Програмі діяльності визначено стандарт нинішньої влади до правильних шкіл –
у кожному шкільному класі повинно бути не менше 15 та не більше 30 учнів (нині діє норма 5-30).
Що це означає на практиці? Це – закриття тисяч шкіл, переважно сільських, де набрати 15 школярів у клас реально лише у райцентрах і то не всіх.
У мене запитання:
а чому клас у сільській школі з 10 осіб – це злочин чи проблема?
Що правильно робити;
1. забезпечити якісним інтернетом кожну школу;
2. організувати навчання і перепідготовку вчителів;
3 підготувати та активно застосовувати теле- та відео уроки для навчального процесу ( зауважу, що лише система Суспільного телебачення коштує платникам податків 2 мільярди гривень на рік і в шкільний час вже 3 рік демонструє фільми про США, Китай..і польські серіали!?
4. передбачити обов`язковість згоди місцевої громади та батьків при ухваленні рішення про закриття школи.
Переконаний, що урядовий проект масового закриття шкіл це проект знищення українського села і владна допомога братній Польщі, Чехії, Словаччині, Угорщині…у навчанні та працевлаштуванні наших громадян.
Нагадаю, що триває збір підписів на сайті Президента України за петицію щодо недопущення скасування доплат і надбавок педагогам, викладачам вищих навчальних закладів та стипендій студентам.