Галина МЕЛЬНИК
Фото: автора
Робоча група запропонувала бренд міста та шляхи залучення інвестицій.
У Національному педагогічному університеті імені М.Драгоманова розробили карту креативних індустрій Полонного, запропонували бренд міста і план його розвитку на 2015-2020 роки. Над проектом працювала робоча група студентів під керівництвом директора Інституту філософської освіти і науки професора Івана Дробота, а також завідувача кафедри культурології професора Віктора Бондаренка. До інституту з такою пропозицією звернулось керівництво міста і району, аби знайти шляхи залучення інвесторів до розбудови Полонного як культурного центру.
“Проект креативного розвитку Полонного — унікальний для нашого університету. Запит від Полонської РДА дав нам можливість втілити теоретичні знання із реалізації розвитку регіональних змін, – розповідає керівник робочої групи, викладач кафедри культурології Тетяна Калита. – Ми керувалися даними райдержадміністрації та тими фундаментальними культорологічними основами, які є в кожному регіоні”.
Студенти спеціальності “Культурологія” у рамках навчального курсу “Менеджмент культурних проектів” врахували можливі перспективи Полонного і запропонували шляхи позитивного розвитку міста. Це зокрема озеленення міста, проведення масових заходів, фестивалів, просування бренду міста через ЗМІ, створення та удосконалення екскурсійних маршрутів. Запропонувала робоча група також етапи дій для покращення життя міста та підвищення якості громадських послуг.
Проект студенти мають візуалізувати, а керівництво Полонщини втілюватиме його в життя.
“Полонський край надзвичайно давній, місто згадується в історичних джерелах і має значну культурну спадщину. Якщо ми запропонуємо проект креативних індустрій і напрямків розвитку Полонського району, це буде фундаментом для змін, пов’язаних із територіальною реформою, – каже голова Полонської райдержадміністрації Олександр Нагурний. – Студенти врахували, що у нас є унікальні радонові родовища, порцеляновий завод, інші історичні і культурні надбання. Треба проект більше візуалізувати, це привабить туристів та інвесторів”.
За словами Олександра Нагурного, навіть у теперішньому стані на Полонщині є можливості для розвитку туристичної галузі, а місто поки може називатися “молодшим братом” Кам’янця-Подільського.
“Інвестор не йде на щось порожнє, а такий план фактично перший маркетинговий аналіз, варіанти того, куди можна спрямовувати гроші”, – пояснює голова РДА.