Отож, депутати погодилися розглянути тарифне питання першим. Кізляр запропонував повернутися до тарифів – 3 гривні в маршрутках та 2,5 гривні в автобусах. А вже після виборів сісти та переглянути тарифи. На що начальник транспортного управління, депутат Петро Кузьмін заявив: «А давайте не будемо чіпати нинішні тарифи, а повернемося до нього після 26 жовтня». Повернутися до цього питання пропонував й інший депутат Віктор Савчук, бо не можна економічне питання переводити в політичну площину. Ще один обранець – Олександр Симчишин обурився, чому депутатом ніхто не надає розрахунки тарифів. Кізляр відповів, що їх просто немає. Та додав: «Ми просто скасовуємо рішення, яке було тимчасовим. Ми маємо сідати за стіл перемовин з підприємцями та розмовляти». Про розрахунки доповіла заступник міського голови Ольга М’ярковська, що не всі перевізники не надали розрахунки, а тому нині сказати економічно обґрунтований тариф на проїзд неможливо.
Олександр Мішин, виконуючий обов’язки голови Хмельницької міської громадської організації «Асоціація пасажирських перевізників «Поділля», заявив: «Не потрібно вводити людей в оману, що не подані розрахунки. Останній перевізник подав їх у липні. Всі наші розрахунки обґрунтовані! Питання 3 гривні чи 3,5 гривні – навіть не варто уваги. Ми, коли приймали тарифи з 2,5 на 3 гривні, тоді паливо коштувало, в середньому, 11,7 гривні. У нас є тролейбуси по 1,5 гривні, хто заважає на них їздити? А ви хочете, щоб всі їздили на «шару» – за 3 гривні».
Суперечки, пояснення, думки. І ось, голосування. Спочатку за поіменне. «За» – 38. Отож, власне, саме голосування за скасування рішення виконкому від 26 лютого. «За» – 40, ще 7 «не голосували». Тому в Хмельницькому ціни на проїзд в маршрутках та автобусах повинні бути на 50 копійок дешевше. Коли це станеться? У секретаря міської ради є 5 днів на підписанння відлповідного рішення і потім його мають оприлюднити на сайті Хмельницької міської ради. Отже, проїзд у маршрутках в 3 гривні та в автобусах 2,5 гривні має бути не пізніше, ніж за тиждень.