Після перетасування керівного складу Хмельницької обласної виборчої комісії, який ЦВК провелапізно ввечері 16 жовтня, найдраматичніші події розгорнулися у неділю, 18 жовтня. Новий голова Костянтин Раац скликав засідання комісії з метою прийняти виборчу документацію від колишньої голови Наталії Кострубської.
Як з’ясувалося, відімкнути сейф, де лежала фінансова звітність, можуть дві особи: Кострубська і головний бухгалтер обласної комісії Лариса Чуча. Кострубська виконала свій обов’язок, а ось ключів від іншого замку сейфу не було, оскільки Чуча з невідомих причин виїхала за кордон на кілька днів.
“ЦВК призначила мене головою комісії. Я не мав поняття про фінансову проплату комісією, бо жодного документа фінансового характеру ніхто не надав. Тому колегіально прийняли рішення зламати сейф. Спочатку за сейф мали взятися двоє працівників ДСНС, двоє міліціянтів і “есбеушник”. У результаті комісія самостійно зламала сейф, оскільки “еменесники” були задіяні на виклику. Виявили дві папки з фінансовою документацією. Наразі аналізуємо її склад”, – розповів “Незалежному громадському порталу” Костянтин Раац.
Раац зазначив, що комісія звільнила бухгалтера Чучу, взявши на її місце іншу людину.
Як з’ясував “Незалежний громадський портал”, Лариса Чуча на сьогодні паралельно займає посаду головного бухгалтера у Хмельницькій міській виборчій комісії і має право другого підпису. Це означає, що вона, як і випадаку з обласною комісією, може вільно розпоряджатися бюджетними коштами.
Ще одна важлива деталь. Під час виїмки документів із сейфу ОВК до рук членів комісії потрапили “цікаві” папери. Це дві проплати на загальну суму 10 тис. грн голові та секретарю обласної виборчої комісії за виконану роботу на проміжних вибори до Хмельницької обласної ради в одноманматному окрузі №22 (м. Старокостянтинів), які не відбулися. Мова йде про головуМиколу Букацького і секретаря Наталію Кострубську.
Як писав НГП, 12 жовтня члени Хмельницької обласної виборчої комісії майже одностайно визнали дії голови ОВК Наталії Кострубської такими, що не відповідають вимогам Закону України про місцеві вибори, а саме ст. 75 ч.2.