“Цей працівник мені одразу ж доповів про ситуацію, що склалась, – каже керівник Call-центру поліції Володимир Король. – Ми зразу його усунули від виконання обов’язків. Проводимо за цим фактом службову перевірку”.
Володимир Король зауважує, що вживання нецензурних слів і образа людей, що повідомляють про правопорушення, – це не нормальна практика Call-центру поліції. Люди, які перебували на зміні того дня, пишуть пояснювальні з приводу ситуації, що склалась.
“Ми з’ясовуємо, що там відбувалось. Оператора, скоріш за все, усунуть від посади і переведуть в інший підрозділ, де не потрібно буде спілкуватися з громадянами”, – додає керівник Call-центру.
За його словами, усі працівники Call-центру — новачки у цій справі, які працюють з 26 грудня минулого року, тобто майже місяць. Штат на 44 робочих місця поки повністю не сформований, тут працює 32 людей.
Нагадаємо, 22 січня у Хмельницькому чоловік повідомив поліцію про порушення правил дорожнього руху по вулиці Соборній поблизу овочевого ринку. Чекаючи на патрульних, він кілька разів телефонував оператору. Розмову записав на диктофон, її виклали у мережу під назвою “Поліція Хмельницького.Перші розчарування”.