«Двоє людей гралися в політику і наробили «дєлов». Півроку ми мусолимо це. Повірте, ми ту калькуляцію тарифу вивчили, як ніколи раніше її ніхто не вивчав. Три гривні – насправді збитковий тариф», – сказав Олександр Симчишин.
За словами перевізників, вони змушені працювати у збиток, адже середня собівартість проїзду – 4,09 гривні. Півроку на збитковому тарифі вони змушені були «виживати» завдяки популярним маршрутам та економії на нових деталях. Тариф 3,50 гривні – це лише повернення попередньої вартості, але не остаточна ціна.
Перевізники нарікають, що змушені працювати у збиток
Представники громадськості, присутні на засіданні, не погоджувались з підвищенням вартості проїзду, оскільки пасажирів не влаштовує якість і комфорт перевезень. Виникали у хмельничан і запитання щодо безквиткового проїзду і безпеки руху.
Як зауважив Олександр Симчишин, ці вимоги прописані у договорах з перевізниками. У 2017 році запланована транспортна реформа у Хмельницькому, буде створено робочу групу у складі перевізників, громадських активістів і влади, яка розроблятиме «правила гри». Головна мета – відхід від малогабаритного транспорту в центрі міста.