Основний принцип абонентської системи — знижки на проїзд
Перевізники в один голос переконують, що бути постійним клієнтом неабияк вигідно. Передусім для тих, хто часто користується послугами таксі. Зареєстровані користувачі отримують абонентський номер із індивідуальним паролем. Такі клієнти економлять свій час та гроші: до них, мовляв, швидше приїде автомобіль, до того ж, вони мають знижки на проїзд. Діє така система дуже просто. При замовленні машини абоненту спочатку необхідно назвати свій номер, потім адресу. До прикладу: абонент № 777 на вулицю Вишнева, 135. При замовленні машини за пільговою поїздкою необхідно назвати ще й свій пароль. Приклад: абонент № 777 на вулицю Вишнева, 135, пароль «шоколад». «Абонент для нас — ключова фігура, — запевняє Наталя, оператор однієї з місцевих служб таксі. — Це постійний клієнт, шанована людина, якого впізнає будь-який оператор, оскільки в комп’ютері занесено, як його звуть, скільки поїздок він уже зробив, і який баланс його бонусного рахунку. Стати абонентом дуже просто. Достатньо просто зателефонувати у будь-яку службу таксі й сказати про це оператору. Далі ви називаєте своє прізвище й придумуєте пароль. Оператор назве вам ваш персональний номер абонента, який потрібно запам’ятати. Ніяких анкет заповнювати не потрібно».
Акції, бонуси та заохочення