Приватний сектор: Видача довідок відбуватиметься в єдиному вікні в новій філії

10 Серпня 2016 13:38

78441(4)

За сприяння Хмельницької міської ради утворено структурний підрозділ управління адміністративних послуг Хмельницької міської ради Філія № 1, яка розпочала свою роботу за адресою: м. Хмельницький, вул. Грушевського, 86, тел. (0382) 65-72-18.

Для зручності хмельничан, які є жителями приватного сектору міста, виконавчий комітет Хмельницької міської ради затвердив перелік та порядок видачі різних видів довідок у єдиному вікні.

Зокрема йдеться про наступні види довідок: про місце реєстрації; про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб; про склад сім’ї призовника; довідка про те, що особа проживала та вела спільне господарство з померлим до часу його смерті; довідка про склад сім’ї для оформлення субсидії; довідка про підтвердження постійного проживання спадкоємців із спадкодавцем на час відкриття спадщини; довідка про склад сім’ї і реєстрацію (для постановки на квартирний облік).

З 1 серпня 2016 року вказані довідки можна отримати у філії №1 Центру надання адміністративних послуг за адресою: вул. Грушевського, 86.

У приміщені філії № 1 громадяни міста мають змогу отримати послуги з:

– Реєстрації місця проживання/перебування громадян;

– Зняття з реєстрації місця проживання громадян;

-Реєстрації дітей до дошкільних навчальних закладів;

– Надання довідки про підтвердження адреси об’єкту нерухомості;

– Визначення громадян такими, що мають право на “Доступне житло”;

– Виключення житлових приміщень з числа службових;

– Включення до числа службових житлових приміщень та затвердження;

– Надання рішеннь адміністрації підприємства, установи, організації про надання службового житла;

– Внесення змін в квартиро-облікової справи громадян міста;

– Затвердження спільного рішення адміністрації та профспілкового комітету про взяття громадян на квартирний облік за місцем роботи;

– Затвердження спільного рішення адміністрації та профспілкового комітету про надання громадянам житла за місцем роботи;

– Зміни договору найму житлового приміщення;

– Надання  житлових приміщень громадянам, які перебувають на квартирному обліку при виконавчому комітеті;

– Надання житлового приміщення, що звільнилось у квартирі;

– Постановки на квартирний облік при виконавчому комітеті за місцем проживання з правом отримання житла фонду соціального призначення;

– Постановки на квартирний та кооперативний облік при виконавчому комітеті за місцем проживання;

– Бронювання житла;

– Проведення обміну житлових приміщень в будинках державного житлового фонду та житлового фонду житлово-будівельних кооперативів. Повідомляє сайт ЦНАП Хмельницької міської ради.

Структурний підрозділ (філія 1) Управління працює:

-у понеділок, вівторок, середу, четвер з 09.00 до 18.15;

-у п’ятницю з 09.00 до 17.00;

-обідня перерва з 13.00 до 14.00

Вихідний день – субота, неділя, святкові та неробочі дні.

Прийом суб’єктів звернень адміністраторами проводиться за таким графіком:

у понеділок, вівторок, середу, четвер з 09.00 до 18.00

у п’ятницю з 09.00 до 17.00