За сприяння Хмельницької міської ради утворено структурний підрозділ управління адміністративних послуг Хмельницької міської ради Філія № 1, яка розпочала свою роботу за адресою: м. Хмельницький, вул. Грушевського, 86, тел. (0382) 65-72-18.
Для зручності хмельничан, які є жителями приватного сектору міста, виконавчий комітет Хмельницької міської ради затвердив перелік та порядок видачі різних видів довідок у єдиному вікні.
Зокрема йдеться про наступні види довідок: про місце реєстрації; про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб; про склад сім’ї призовника; довідка про те, що особа проживала та вела спільне господарство з померлим до часу його смерті; довідка про склад сім’ї для оформлення субсидії; довідка про підтвердження постійного проживання спадкоємців із спадкодавцем на час відкриття спадщини; довідка про склад сім’ї і реєстрацію (для постановки на квартирний облік).
З 1 серпня 2016 року вказані довідки можна отримати у філії №1 Центру надання адміністративних послуг за адресою: вул. Грушевського, 86.
У приміщені філії № 1 громадяни міста мають змогу отримати послуги з:
– Реєстрації місця проживання/перебування громадян;
– Зняття з реєстрації місця проживання громадян;
-Реєстрації дітей до дошкільних навчальних закладів;
– Надання довідки про підтвердження адреси об’єкту нерухомості;
– Визначення громадян такими, що мають право на “Доступне житло”;
– Виключення житлових приміщень з числа службових;
– Включення до числа службових житлових приміщень та затвердження;
– Надання рішеннь адміністрації підприємства, установи, організації про надання службового житла;
– Внесення змін в квартиро-облікової справи громадян міста;
– Затвердження спільного рішення адміністрації та профспілкового комітету про взяття громадян на квартирний облік за місцем роботи;
– Затвердження спільного рішення адміністрації та профспілкового комітету про надання громадянам житла за місцем роботи;
– Зміни договору найму житлового приміщення;
– Надання житлових приміщень громадянам, які перебувають на квартирному обліку при виконавчому комітеті;
– Надання житлового приміщення, що звільнилось у квартирі;
– Постановки на квартирний облік при виконавчому комітеті за місцем проживання з правом отримання житла фонду соціального призначення;
– Постановки на квартирний та кооперативний облік при виконавчому комітеті за місцем проживання;
– Бронювання житла;
– Проведення обміну житлових приміщень в будинках державного житлового фонду та житлового фонду житлово-будівельних кооперативів. Повідомляє сайт ЦНАП Хмельницької міської ради.
Структурний підрозділ (філія 1) Управління працює:
-у понеділок, вівторок, середу, четвер з 09.00 до 18.15;
-у п’ятницю з 09.00 до 17.00;
-обідня перерва з 13.00 до 14.00
Вихідний день – субота, неділя, святкові та неробочі дні.
Прийом суб’єктів звернень адміністраторами проводиться за таким графіком:
у понеділок, вівторок, середу, четвер з 09.00 до 18.00
у п’ятницю з 09.00 до 17.00