Він буде виділяти область з-поміж інших і служитиме своєрідною торговою маркою регіону. Зараз є чотири варіанти логотипу. Обрати найбільш вдалий розробники сподіваються з допомогою подолян.
В одному зображенні – вся область. Хмельниччині підбирають логотип, за яким її впізнаватимуть серед інших регіонів. Спочатку розробники досліджували, чим область може похвалитися, і які галузі вигідно розвивати. Це так званий план дій для Хмельниччини. Наступний етап – обрання візуального образу .
Розвиток туризму може принести Хмельниччині чи не найбільші інвестиції при мінімальних затратах, переконані розробники бренду. Найбільший в Україні заповідний фонд, історико-архітектурні пам’ятки. Область, зокрема, пропонують рекламувати як край печер, замків та водоспадів.
Розроблено 4 варіанти майбутнього бренду. Уже на цьому тижні на сайті облдержадміністрації кожен бажаючий зможе проголосувати за той, що сподобався найбільше. Торговим знаком, який оберуть для Хмельниччини, маркуватимуть вказівники, вони будуть зображені у місцях відпочинку та на сувенірах.