Чиновники обласних і міських рад витрачають мільйони на піар. Бюджетні кошти йдуть на рекламу як перед виборами, так і після. Хвалебні оди з’являються і в комунальних, і в приватних ЗМІ.
Свою діяльність Хмельницька міська рада висвітлює не лише на офіційному веб-сайті та у комунальних засобах масової інформації (газета Хмельницької міської ради «Проскурів» та міська телерадіокомпанія «Місто»). На їх утримання, до речі, в 2015 році було виділено 663 700 гривень і 907 400 гривень відповідно. Але комунальних ЗМІ для піару недостатньо. Позитивні матеріали про свою успішну діяльність на благо мешканців міста розміщують за кошти тих же мешканців і в приватних ЗМІ. Так, відповідно до укладених договорів з регіональними засобами масової інформації на висвітлення діяльності виконавчих органів Хмельницької міськради за два роки витратили 32 тисячі гривень. У 2015-ому всі кошти освоїли перед місцевими виборами і в основному на “друковане слово”. А у новому році влада все частіше з’являється на телеекрані. І все це за бюджетні кошти. Закон не забороняє органам місцевого самоврядування рекламувати себе таким чином. Але звітність за використання цих коштів подекуди взагалі відсутня. Протягом 2015 року міськрада на чолі із Костянтином Чернилевським на самопіар витратила 12 тисяч гривень. Усі кошти освоїлися в період з 7 по 29 серпня. До місцевих виборів залишалося менше двох місяців. Нова влада уже встигла витратити на висвітлення своєї діяльності майже вдвічі більше – 20 тисяч гривень. І це ще не все. Як йдеться у відповіді на інформаційний запит, міськрада в подальшому ще виділятиме кошти. В разі потреби. Крім того, на оплату хостингу веб-сайту Хмельницької міської ради міським комунальним підприємством «Хмельницькінфоцентр» у 2015 році витрачено 1 815 гривень, а у 2016 році на оплату послуг компанії-«хостера» пішло 2 664 гривень. Більше грошей та інші методи. Двічі мер Олександр Симчишин, по разу заступники Володимир Гончарук і Галина Мельник та директор департаменту архітектури, містобудування та земельних ресурсів Олександр Чорнієвич говорили про свою діяльність з екранів місцевого телеканалу. Які саме теми висвітлювалися міською радою за бюджетні кошти дивіться у відповіді, яку «ВСІМ» отримали на інформаційний запит.