Як розповіла начальник управління інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації Інна Михайлова, з 19 вересня по 3 жовтня проводилось голосування за можливі варіанти бренду Хмельниччини. Саме за «вишиванку» проголосували найбільше людей. Загалом у голосуванні взяло участь 1159 жителів Хмельниччини.
«Цей варіант бренду відображає культурно-історичну компоненту Хмельниччини. Він символічно відображає перехрестя, що закладено у слогані «Перехрестя стихій та історій». Хочу зробити наголос, що слово «стихія» відображає багатий і різноманітний світ природи: земля, сонце, вода повітря», – зазначила Інна Михайлова.
Інна Михайлова каже, бренд можуть використовувати безкоштовно всі охочі
Розробила можливі варіанти бренду області фірма «Бюро маркетингових технологій». Бренд представлятиме та виділятиме Хмельниччину серед інших, враховуючи їх географічні, економічні, соціальні, культурні та інші властивості. На сайті ОДА вже найближчим часом планують розмістити бренд-бук для вільного доступу. У ньому будуть детально описані рекомендації для його використання. Всі охочі підприємці, власники готелів, виробники сувенірної продукції зможуть розміщувати бренд на своїй продукції.
Усі запропоновані варіанти бренду
Ось так може виглядати бренд області. Фото: adm-km.gov.ua