«При уточненні бюджету плануємо закласти кошти на придбання чотирьох дуобусів, які їздять на автономному ходу, на відстані до 15 кілометрів. Вони курсуватимуть за новими маршрутами, де нема тролейбусних ліній. Їх вартість до 9 мільйонів гривень», – каже міський голова.
Мер додає, що минулого року у бюджеті заклали кошти на проектно-кошторисну документацію для будівництва нових тролейбусних ліній. Вартість їх будівнитва оцінили в 60 мільйонів гривень.
«Це величезні кошти. Але ми їздили на різні виставки, побачили дуобуси, і зрозуміли, що вони нам ідеально підходять. В планах, дуобуси з’єднають Ракове із вулицею Львіське шосе, не заїжджаючи в центр, а по вулиці Толстого. Також плануємо продовжити 15 маршрут тролейбуса, з’єднати Дубове і Ракове по вулиці Красовського і Чорновола. Далі хочемо дуобуси запустити по вулиці Степана Бандери, після кінцевої тролейбусної зупинки, поруч з міським РЕМом», – зазначає Олександр Симчишин.
Очільник Хмельницього додає, що розглядається один із маршрутів у мікрорайон Лезнево – до автовокзалу №1 на електриці, далі – на автономному ходу. Окрім нових маршрутів, мер пообіцяв збільшити кількість самих тролейбусів.
«Нова транспорна мережа передбачає збільшення кількості тролейбусів. Щодня на маршрут виходить 72 тролейбуси. Плануємо збільшити їх кількість до 94» – розповідає Олександр Сергійович.