“Аби належним чином здійснювати ваговий контроль на автодорогах Хмельниччини одного комплексу на всю область занадто мало. Водії, інформуючи один одного про місце розташування пункту вагового контролю, об’їжджають його. До того ж, часто трапляються випадки ігнорування водіями вимог працівників Укртрансбезпеки про зупинку та проходження контролю”, – зауважує начальник Служби автодоріг, Петро Гнидюк.
За даними Служби автодоріг, на території області вже провели 260 зважувань фур, виявили 6 фактів перевищенням допустимих норм. У таких випадках на порушників працівниками Укртрансбезпеки накладається штраф.
«Рухаючись автомобільними дорогами, перевантажені транспортні засоби вкрай нещадно руйнують дорожнє покриття, яке після зимового періоду, зазнавши ушкоджень, втратило свою несучу здатність. На асфальтобетонному покритті із невеликих ям та тріщин утворюються великі вибоїни, пучини, колійність», – нарікають дорожники.
Щорічні збитки, які завдаються дорожньому господарству внаслідок руйнування доріг, спричинених рухом великовагових транспортних засобів, складають більш ніж 2 млрд. гривень.
Нагадаємо, що сьогодні нормативними документами передбачено перевезення вантажів із загальною масою (разом з масою транспортного засобу) – не більше 40 тонн.Для контейнеровозів – 44 тонни, для транспортних засобів, за встановленими Укравтодором та відповідними підрозділами МВС маршрутами – до 46 тонн. Крім того, вагові параметри контролюються і по навантаженню на вісі – для навантаження на одиночну вісь – 11 тонн, на здвоєну – 16 тонн, на строєну – 22 тонни.