За словами нардепа, в перспективі безвізового режиму, а відповідно і режиму «відкритого неба» та здешевлення польотів, варто розглядати варіант концесії та залучення лоукостів.
«Сьогодні ж не секрет, що летіти з Києва коштує 500 євро, а туди саме – з Варшави – 50 євро», – каже Сергій Мельник і додає, що перший лоукост вже зайшов в Україну, тому перспектива у нашого аеропорту є.
«Ми дивимося на міста-сусіди такі як Івано-Франківськ, чи Чернівці, але вони не у кращому стані від нашого аеропорт. З Івано-Франківська є один рейс, але у нас раніше були чартери на Китай і Туреччину. Ще тоді, – жартує Сергій Іванович, – коли гроші возили сумками! Зараз такої потреба немає, а тому і потреба чартерів на Туреччину відпала. Тому мені здається, що варто розглянути пропозицію залучення лоукостів».
Довідка: Лоукост – це бюджетна авіакомпанія, що заощаджує на додаткових послугах під час польоту, таких, як харчування і норма безкоштовного багажу, і за рахунок цього пропонує більш низькі ціни на авіаперевезення. У дослівному перекладі з англійської Low – «низький», а Cost – «вартість».
Концесія
Народний депутат переконаний – головне питання, чи то проблема аеропорту – це полоса! Треба дивитися і говорити чесно – аеропорт має на себе заробляти, бо зараз він перетворився на лікарню. Керівнику дали зарплату, а результату немає! Тому варіант концесії потрібно розглядати обов’язково.
Довідка: Концесія — договір про передачу природних багатств, підприємств, інших господарських об’єктів, що належать державі чи територіальній громаді, в тимчасову експлуатацію іншим державам, іноземним фірмам, приватним особам.
Державна програма
Є ще один варіант розвитку аеропорту – це державна програма. Держава формує пул аеропортів і відповідно розвиває їх. У такому випадку аеропорт з обласної комунальної власності перейде у державну і можливо, обласній раді шкода його віддати. Є десять міст, які держава включила у програму розвитку, а є інші аеропорти, які держава об’єднує в одне підприємство і всі разом їх розвиває.