Скаржаться і дякують: чому хмельничани телефонують на медичну “гарячу лінію”

25 Квітня 2017 09:00
Борис Ткач каже, що хмельничани здебільшого скаржаться на медперсонал

Борис Ткач каже, що хмельничани здебільшого скаржаться на медперсонал. Фото: атора

“Гаряча лінія” працює в робочий час. В позаробочий спрацьовує автовідповідач.
Ще 1 березня у Хмельницькому запрацювала медична «гаряча лінія”. Дзвінки приймають за номером телефону 707-103. Начальник управління охорони здоров’я Хмельницької міської ради Борис Ткач розповідає, робота “гарячої лінія” ефективна і щодня вони приймають в середньому по 20 дзвінків.

“Телефон стоїть в приймальні управління, відповідає на дзвінки секретар. Ті питання, які вона не може вирішити – скеровує до мене або до моїх заступників. Телефон працює лише в робочий час. В позаробочий — автоповідач, але ми завжди передзвонюємо, якщо маємо якісь повідомлення”, – додає Борис Ткач.

За його словами, після впровадження програми “Доступні ліки”, більше дзвінків присвячені саме цій темі. Пацієнти питають куди йти і де ті рецепти отоварити. Надходять на лінію скарги і подяки.

“Більше все таки скаржаться на роботу медперсоналу, хоча є й подяки. Через те, що скарги здебільшого анонімні, ми не можемо застосувати якісь дисциплінарні заходи”, – зазначає Борис Васильович.

Пацієнтів просять письмово звертатись і вказувати своє ім’я та прізвище. Та більшість, все таки, цього не хоче робити.