Встановила їх громадська організація «Центр Стратегічних Ініціатив», яку обрали у конкурсі Програми «Громадські ініціативи».
«Минулого року з міського бюджету на реалізацію цієї ідеї ми отримали 61 тисячу гривень. Ще майже 11 тисяч становила сума власного внеску. Разом проект коштував 72 тисячі гривень. За ці кошти ми виготовили та встановили 12 стендів», – розповіла голова громадської організації «Центр Стратегічних Ініціатив» Наталія Шмурікова.
Інформаційні табло несуть не лише інформацію історичних даних нашого міста, а й території, де власне вони й розміщенні.
«На кожному стенді є дані та фото про подію з історії нашого міста, яку надав Хмельницьких краєзнавчий музей. Також, для зручності туристам, уся інформація перекладена на англійську мову. Допомагав у корегуванні перекладу волонтер Корпусу Миру США Аланг Янг», – каже Наталія Сергіївна.
До речі, два роки тому у Хмельницькому вперше з’явилися подібніі інформаційні табло. Ця ж громадська організація у 2016 році встановила 9 таких.
В управлінні культури та туризму міськради кажуть, що подібні проекти спрямовані на поліпшення туристичної привабливості міста, проте зауважують, що на даний час це можна робити більш сучасно.
«У планах нашого відомства є ідеї встановлення у Хмельницькому сучасних сенсорних боксів. Проте, це лише в планах», – каже начальник міського управління культури та туризму Артем Ромасюков.