У Міністерстві освіти та Громадянській мережі «ОПОРА» працюють телефони для звернень вступників
Для забезпечення належного контролю за проведенням вступної кампанії 2014 року у професійно-технічних та вищих навчальних закладах, консультування громадян з питань вступу до професійно-технічних навчальних закладів та до вищих навчальних закладів, а також з метою оперативного реагування на можливі факти порушення законодавства Міністерством освіти і науки України організовано роботу консультативних телефонів.
Крім телефонів Міносвіти, також працює «гаряча лінія» щодо процедур вступної кампанії у Громадянській мережі «ОПОРА».
Організація надає консультації абітурієнтам щодо механізмів захисту їхніх прав на рівний доступ до вищої освіти в Україні. За номером вступники можуть отримати вичерпну інформацію про особливості конкурсного відбору цього року.
Консультаційний телефон працює кожного робочого дня з 9:00 до 18:00 та у суботу з 10:00 до 14:00. Експерти надаватимуть роз’яснення щодо процедури вступної кампанії на всіх її етапах, зокрема – подачі документів до приймальних комісій ВНЗ, зарахування на навчання за кошти державного бюджету та за кошти фізичних і юридичних осіб.
Окрім цього, представники мережі ОПОРА приймають скарги від вступників, що стосуються вимагання хабарів за сприяння вступу до ВНЗ, незаконну відмову у прийомі заяв та документів тощо. У разі необхідності, юристи допоможуть оформити відповідні заяви.
Телефон Міносвіти з питань вступу у ВНЗ України – (044) 481-32-15.
Телефон Громадянської мережі «ОПОРА» з питань вступу – (044) 222-57-27.
Телефони Міносвіти з питань вступу у професійно-технічні навчальних заклади – (044) 279-16-56, 279-38-65.