На лекціях щодо інформаційного суспільства в Україні рекомендую студентам аналізувати політичну джинсу на телеканалах, щоб розуміти логіку поведінку їх власників.
От вчора на каналі кума Путіна – Медведчука у блоці прихованої політичної реклами вранці вийшло три сюжети:
– про дуже поганого Ткаченка:
– про дуже хорошого Кличка;
– про Шуфрича та інших захисників каналу Медведчука із заклеєними ротами…
Тепер, як кажуть у народі – і до ворожки не ходи, щоб зрозуміти кого команда Медведчука підтримуватиме на майбутніх виборах Київського міського голови!
П.С. Про себе мовчу, бо на всіх 3 інформаційних каналах, відомих як холдинг Медведчука, запрошувати чи згадувати моє прізвище заборонено.