Прилавки магазинів Хмельниччини поповнювали заморські лимони, ківі та гранати. Іноземні «вітаміни» закуповувались у Туреччині та Болгарії на один мільйон гривень.
Також подільські виробники у жовтні експортували за кордон власні дари лісів та садів. На ринки Чехії, Польщі, Швеції, Франції та Литви постачались лісова чорниця та ожина. Популярністю у іноземців користується молочна продукція Хмельниччини, а також яйця курячі, мед та газовані напої.
Так, у жовтні нинішнього року міжнародні торгівельні партнери експортерів краю закупили понад 3 тисячі тонн різноманітних подільських продуктів харчування. Завдяки цьому виручка «харчовиків» регіону склала 70 мільйонів гривень. Головними пунктами призначення для вітчизняних харчів на світовій мапі стали країни Євросоюзу. Однак міжнародні торгівельні шляхи спрямували наші продовольчі товари і до країн Африки, Азії, Канади та Молдови.
Зокрема подільська «молочка» користується попитом на ринках Нігерії, Південної Кореї, Канади та Азербайджану. А покупцями подільського меду були Польща та Німеччина. Яблучний сік та газовані напої експортувались до Молдови, Чехії та Білорусі.