Найбільше хмельницькі пацієнти скаржаться на недотримання лікарської етики

26 Жовтня 2016 16:30
Після перевірки частина скарг не підтверджуються

Після перевірки частина скарг не підтверджуються. Фото: автора

Про це повідомляє головний спеціаліст управління охорони здоров’я Андрій Лупійчук.
Упродовж дев’яти місяців, до електронного реєстру управління охорони здоров’я міста внесено близько 260 звернень. Найбільше серед них письмових. Головний спеціаліст управління охорони здоров’я Андрій Лупійчук каже, що у 2015 році таких звернень було 450.

“Проаналізувавши звернення за змістом, маємо основні питання, а саме надання матеріальної допомоги (звернулося 82 особи), щодо забезпечення ліками (66), надання медичної допомоги (47), ремонт приміщень ( 7). Також є скарги, їх 29, а це 11% від усіх звернень. В своїй більшості це скарги на недотримання лікарської етики, мала частина на недостатнє лікування”, – зазначив Андрій Лупійчук на колегії управління охорони здоров’я: «Про підсумки роботи лікувально – профілактичних закладів міста за 9 місяців 2016 рок.

За його словами, 8 скарг має міська поліклініка №2, міська лікарня, поліклініка №4 та перинатальний центр мають по 4 скарги.

Проте, заступника начальника управління охорони здоров’я з медичних питань Людмила Гуляк додає, що після перевірок більша частина цих скарг не підтвердилась.