Національна дитяча гаряча лінія. “Не вагайся, а дзвони!”

12 Липня 2017 14:36
На сьогодні ми все частіше чуємо про відкриття гарячих ліній у підрозділах тих чи інших організацій для допомоги людям вирішити їх проблеми, прийняти рішення, знайти пораду тощо.

Для України робота гарячих ліній є новою та ще не зовсім прийнятною населенням.

За сучасних умов однією з найуразливіших груп населення є діти, які часто у великому різноманітному об’ємі інформації не можуть знайти відповіді на питання, що їх турбують.

Трапляються випадки, коли діти бояться розповісти дорослим про свої проблеми та переживання або вони просто позбавлені батьківської уваги. Саме за таких випадків, аби допомогти маленьким мешканцям нашої держави, громадською організацією «Ла Страда Україна» було започатковано роботу Національної дитячої гарячої лінії.

Національна дитяча гаряча лінія почала свою роботу 1 січня 2013 року, і вже протягом першого місяця роботи фахівці надали близько 3000 консультацій. Протягом минулого року на гарячу лінію зателефонувало близько 45000 дітей.

А з початку 2017 року вже надійшло близько 21000 тисячі дзвінків.

Які консультації надаються?

З будь-яких питань. Діти можуть зателефонувати навіть тоді, коли хочуть просто поговорити, отримати пораду чи підтримку. Тривалість розмов та їхня кількість необмежені.

Принципи роботи гарячої лінії

Основними засадами роботи гарячої лінії є анонімність та конфіденційність, тобто ніхто не дізнається, хто телефонував, коли телефонував, з яких питань, що розповідав, які поради чи консультації отримував. Зміст розмови завжди залишається відомим лише дитині, яка телефонує, та консультанту. Крім цього, ніхто не дізнається номера телефону, з якого здійснюється дзвінок. У консультанта відсутня функція визначення номеру.

Хто може зателефонувати?

Національна дитяча гаряча лінія працює для дітей та стосовно дітей, тому можуть телефонувати як діти з будь-яких питань, так і дорослі, які хочуть дізнатися, як вирішити ту чи іншу ситуацію з дитиною, як допомогти дитині тощо.

Коли працює гаряча лінія?

Національна дитяча гаряча лінія працює з понеділка по п’ятницю з 12 години по 20 годину та в суботу з 12 години по 16 годину. Однак це не означає, що в інші години не можна телефонувати. Можна, але за номером не дитячої гарячої лінії, а на загальну гарячу лінію, де діти також можуть отримати консультації.

Як можна зателефонувати на гарячу лінію?

  • Для зв’язку з Національною дитячою гарячою лінією слід телефонувати на номери 116 111 (безкоштовно з Kyivstar та lifecell) або 0 800 500 225 (безкоштовно з усіх номерів телефонів).
  • Для зв’язку з Національною гарячою лінією (загальна) слід набрати номери 0-800-500-335 або 386 з мобільного оператора Київстар.
  • Дзвінки на дані номери є безкоштовними з будь-яких телефонів – мобільних чи стаціонарних.
  • Робота гарячої лінії покликана допомогти, тому в скрутних ситуаціях не слід вагатися, а дзвонити!

Наталія Весна, адвокат, тренер  громадської організації «Ла Страда Україна»

Джерело: www.marichkanews.com