Микола Томенко: про чудернацьке законотворення, або чому ухвалюються непотрібні й не ухвалюються потрібні закони?!

16 Жовтня 2019 10:00

Вчора,15 жовтня на погоджувальній раді знову зайшла мова про відсутність важливих законопроектів, зокрема про всеукраїнські та місцеві референдуми.
Відповідь від очільників ВР продовжує дивувати: мовляв потрібно ухвалити великий закоропроект про народовладдя, де буде і право народу на законотворення і референдуми і все, все…

Такий чудернацький й антиконституційний підхід до усталеного порядку законотворення вже стає нормою від нинішньої ВР!

Нагадаю, що всепереч правової логіки і здорового глузду було ухвалено НЕПОТРІБНИЙ закон про імпічмент, що призвело до ДИКОЇ ситуації, коли шляхом вилучення із Регламенту та перенесення до нового Закону статтей про процедуру дострокового припинення повноважень Президента в порядку імпічменту маємо 30 Главу чинного регламенту з… 18-ма ВИКЛЮЧЕНИМИ статтями!
Натомість, шлях правового узаконення імпічменту був чітко визначений 171 статтею Регламенту:
це – 85 і 111 статті Конституції, глава 30 Регламенту і Закон про тимчасові слідчі комісії, спеціальну тимчасову слідчу комісію і тимчасові спеціальні комісії. В результаті “зліквідували” важливий розділ Регламенту, заветували конституційний закон про слідчі комісії й …ухвалили непотрібний закон про імпічмент?!

Досі у ВР НЕ УЗАКОНЕНО діяльність парламентської КОАЛІЦІЇ Й ОПОЗИЦІЇ!
Також вкрай важливі ОКРЕМІ закон або закони про всекраїнські та місцеві референдуми потрібно невідкладно ухвалювати, а решта форм народовладдя можна визначити окремо…

Перші ініціативи щодо змін Конституції, зокрема про можливість створення допоміжних і консультативних органів ВР в Основному законі взагалі не піддаються як конституційного так і здоровому юридичному глузду.

Отож, наша команда “Рідної країни” як і багато відомих фахівців вимагають створення КОНСТИТУЦІЙНОЇ КОМІСІЇ із числа знаних і авторитетних вчених, державних та громадських діячів, щоб зупинити нинішнє “чудернацьке законотворення”, ухвалення непотрібних законів та визначити стратегію конституційних та законодавчих змін в Україні.