Змінено умови оплати праці працівників держорганів

9 Січня 2020 11:18

Працівникам патронатних служб у держорганах і працівникам держорганів, які виконують функції з обслуговування, змінили умови оплати праці.

Відповідна постанова Кабміну «Про умови оплати праці працівників державних органів, на яких не поширюється дія Закону «Про державну службу»» набрала чинності 26 грудня 2019 і застосовується з 1 січня 2020.

Важливі зміни:

надбавка за високі досягнення у праці або за виконання особливо важливої роботи становитиме до 50 % посадового окладу з урахуванням надбавки за вислугу років у державних органах;

– доплату за додаткове навантаження у зв’язку з виконанням обов’язків тимчасово відсутнього працівника (крім обов’язків керівника та заступників керівника самостійного структурного підрозділу) встановлено у розмірі до 50 % посадового окладутимчасово відсутнього працівника (не доплачується керівникам управлінь, їх заступникам, керівникам структурних підрозділів управлінь і їх заступникам);

– у разі несвоєчасного виконання завдань, погіршення якості роботи і порушення трудової дисципліни надбавки та доплати скасовуватимуться або зменшуватиметься їх розмір;

преміювання працівників відбуватиметься відповідно до їх особистого внеску в загальні результати роботи у межах фонду преміювання відповідного державного органу;

матеріальна допомога для оздоровлення під час надання щорічної відпустки надаватиметься працівникам у розмірі, що не перевищує середньомісячну заробітну плату працівника;

– працівникам, у яких протягом календарного місяця виникло право на підвищення надбавки за вислугу років, розмір надбавкизмінюється з дня набуття права на підвищення.

Працівникам виплачується надбавка у відсотках до посадового окладу за вислугу років у державних органах, управліннях у таких розмірах:

– понад 3 роки – 10 %;

– понад 5 років – 15%;

– понад 10 років – 20%;

– понад 15 років – 25%;

– понад 20 років – 30%;

– понад 25 років – 40 %.